Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Feb 2025 11:30:11 +0200

Tere!

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/11408 
aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Kohila alev, Tuhamäe tn 1 
(Tehnoülevaatuspunkt) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Autode tehnoülevaatuse punkti kasutusloa 
menetluses kooskõlastamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27268059>  (menetlus nr: 
474884), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister